پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227401
غيبت استاندار درستاد فرماندهي اقتصادمقاومتي به نشانه اعتراض/بانک‌ها به تعهداتشان عمل نکنند ستادفرماندهي اقتصادمقاوتي دراستان منحل مي شود
تاریخ انتشار : 1395/10/08 08:51:55
نمایش : 978
استاندار چهارمحال و بختياري در اعتراض به عملکرد غيرقابل قبول بانک هاي عامل در يک هفته اخير در پرداخت تسهيلات در حوزه اقتصاد مقاومتي در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي حاضر نشد و اعلام کرد: اگر اين روند تا هفته آينده ادامه داشته باشد و اصلاح نشود، ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در استان لغو مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ عمل نکردن بانک ها به تعهداتشان و عملکرد غيرقابل قبول آن ها در هفته‌اي که گذشت اعترض استاندار چهارمحال و بختياري را به دنبال داشت و با غيبت وي در سي‌امين جلسه ستاد فراندهي اقتصاد مقاومتي در اين استان همراه بود.

سيامک سليماني دشتکي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري که به عنوان نماينده استاندار در اين ستاد حضور يافت اظهار کرد: استاندار اين استان در اعتراض به عملکرد غيرقابل قبول بانک هاي عامل در يک هفته اخير در پرداخت تسهيلات در حوزه اقتصاد مقاومتي در اين جلسه حضور پيدا نکرد.

وي با اشاره به اعلام استاندار در خصوص اينکه اگر اين روند تا هفته آينده ادامه داشته باشد و اصلاح نشود، ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در چهارمحال و بختياري لغو خواهد شد اضافه کرد: در اين صورت گزارش عملکرد مديران بانک هاي عامل اين استان به مسئولان ملي اعلام مي شود.

سليماني خاطرنشان کرد: اعتقاد استاندار چهارمحال و بختياري بر اين است که مديران عامل بانک هاي استان به تعهداتي که در جلسات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي قبول مي کنند متعهد باشند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري از مهلت مديران بانک هاي عامل اين استان تا روز سه شنبه آينده نسبت به ايجاد تحول در پرداخت تسهيلات اقتصاد مقاومتي و ثبت آن در سامانه بهينياب خبر داد و افزود: به همين منظور رئيس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري بايد نسبت به عنوان دبير ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان نسبت به جمع بندي عملکرد مديران بانکي اين استان اقدام کند.

سليماني يادآور شد: مهم‌ترين اولويت کاري براي مديران بانکي اين استان تسريع در ارتقاي جايگاه چهارمحال و بختياري در روند پرداخت تسهيلات ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي است که در هفته آينده بايد مورد توجه قرار گيرد.

وي با بيان اينکه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري موفق به کسب رتبه نخست در سطح کشور به خاطر حضور استاندار در جلسات استاني شده است ادامه داد: اين ستاد در برگزاري تعداد جلسات هم رتبه چهارم کشوري را کسب کرده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html